Sunday, September 6, 2009

Ollaaa...

OLLAAA... BLOGGER...
hehehhe... this is my first time ever in this world (~~lam blogla~~)... hahahah... saja jak nak try jd member blog nie.. ermmm.. oleh kerna sumer nyer 1st time. jadik aku plih ler kali febret aku. semestinyer kaler OREN.. yg melambangkan keperibadian aku.. heheheh.. lec kate orang yg suker oren nie x suker peraturan.. ermmm.. akuler tuh..suker adventure... happy go lucky.. tak g maner2 go lucky jer... hehhehe..think positive!! that's absolutely me!! (dehh.. speaking london ler plak dak nie.. heheh)... aku bukannyer tau sangat pasal blog blg nieh. penengan member lernie.. aku tgk cm best jer die org ppost comment kat cne , pastuh plak aderlak tuh luahan perasaan.. ase asenyer aku pon nak meluahkan perasaan aku gak.. dh tuh tak tau nak bagi tau saper.. aku bagitau kat engko jerla blog eh.. heheheh konie blog sporting lahh.. asyik iyekan aku jer dari tadik nih.... sebenornyer aku tak tau nak setting bende alah nne.. aku men tibai jer asal ader pekataan blog kuar aku taip jerla.. huhuhuh.. takper takper... aper lagi ek blog?? aper kater aku chow lu.. takdeq idea arr... kalo aku rase nak meluaskan perasaan aku nanti aku lepak ngan ko agi ee.. byee blogg.. muah muah muah.. hahhaha (giler ke aper dak nie?? ckp ngan blog? cm ler blog nie manusia??) ader gak dak yang setengah suku nie... muahahhaha... eehh.. kan aku dah babai tadi.. ok oklah ge chow lu ek kali nie betul2.. adios.. astalavista..(aper maksdnyer?? aku pon xtau.. hahahah)



No comments:

Post a Comment