Tuesday, September 29, 2009

tak senonoh.. huhuh

halllooooooooooooooooooo..... aduzzzzz.. lamer menor aku tak mukak kamu e.. kan aper.. kan time raye..ehheh.. perlagi layan rayer ler gamaknyer..huhuhu.. ni aku nak share ler ngan korang nie... cter aper???? lahh.. semstinyer cter time raye lahh.. bukanler nak ngumpat kan tapi nak mengater jerla.. huhuh.. ader ler dak sorang nie.. ader ker time rayer dier g karaoke??? hhuhuhu.. ntah paper ler dak nie.. siap gelek g.. astaghfirullahalazimmm... kuar nak braye tuh bkan men g cam nak beraye sakan .. pas nek 2 buah umah teruih jer p karaoke... ngan saper lagii.. ngan kazen kazen segiler ngan dak nier ler...huhuh
nie.. aku siap post video dier gii.. huhuhuh.. naper tak cayer.???. muahahh... layan jer.. saper??? layan lu video niee.. pasnie aku bagitauler sape dak nie.. huhuhu


Had nie satu hal.. dah siap gyang .. dak nie nyanyilah lagu agnes monica.. ala yang lagu matahariku tuhh.. huhuhuh... nak dengar dier nyanyi???punyer ler merdu.. fuhhhh... kalo celen ngan agnes monica nieh.. memang kalah abess agness.. huhuhu.. naper tak cayer gak?? arrrr... korang kenelah folow the sequel blog aku nieh..heheeheheh.. sabor ee..

No comments:

Post a Comment