Thursday, March 31, 2011

Im HURT

April Fool!!!!! walaupun agaam islam melarang menymbtnya.. tapi aku tetap nak kaitkan bende nie gak ngan april fool.. sebab aku betol2 dah diperbodohkan oleh si dia nie.... selama nie aku wat tak tau jer dgn semua kecurangan dan kejujuran yg zero oleh c dia... dan walaupun dah banyak kali tertangkap masih gak tknak mengaku.. kononyer kawan nyer laaa... org meyamar laaa... dah kaki penipu tetap penipu gak kan.. aku tak kisah ler kalo die nk tpu aku berbillion kali pun.. tapi tpulah bende yg aku tak tau.. tapi nie.. aku siap hack lagi tknk ngaku gak??? walhal aku tau semua tuh.. dan aku siap copy n paste lagi bahan bukti tak ngaku gak.. sakit tol hati aku.. sampai hati c dia nie lukakan hati aku..:'( walaupun aku tak cakap aper... tapi die tak taulagi aku nieh jenis camne.. sampai hati akuu betol2 jadik zero percentage kat die... selama nie aku setia sgt kt dia nie.. sampai sanggup tunggu walaupun tak tau lagi jadi ker tidak.. dan ader bantahan keluarga dr c dia nie..tak penah pun terniat kat dalam hatiaku nieh nak skodeng laki len selain die nieh................................. :'(

No comments:

Post a Comment